Ці знання стануть у пригоді, якщо ви вважаєте, що маєте все необхідне , і вирішите стати торговим посередником . І оскільки ви читаєте це, значить, ви вже на половині цього рішення! Отже, ви готові дізнатися різницю між рекламною парою та вашими звичайними бивцями? Якщо ви вже знайомі з основами, чому б не відновити пам’ять, перечитавши? І якщо ви хочете підвищити рівень своєї гри, тоді вам, можливо, захочеться спробувати основи створення кросівок !

 

Ретельно обирайте свій бренд

Ми будемо чесними, не всі бренди кросівок варті того, щоб інвестувати в них .

Тому ви завжди повинні бути в курсі та знати, які бренди є найпопулярнішими. Звичайно, одним із провідних брендів у цьому відділі є Nike разом із Jordan Brand .

І до розпаду Adidas Yeezy Yeezys також були потужним суперником. Нарешті, за останні пару років компанія New Balance виконувала серйозну роботу

 На жаль, Adidas, здається, вбиває своїх партнерів одну за одною, але ми сподіваємося на краще.

Доступність

Ексклюзивні пробіги завжди виграють у ажіотажній грі. Наявність таких брендів, як Vans і Converse, призводить до втрати цінності на ринку перепродажу.

Тож природно, що з них виходять справді фантастичні збивачки. Однак такі компанії, як Nike і Adidas, використовують як ексклюзивність, так і загальні випуски. Чудовим прикладом цього може бути Yeezys під час розквіту.

Отримати в руки пару було великою справою, а стрибки коштували багато при перепродажі

 Однак ексклюзивна картка не є довгостроковою стратегією. На жаль, партнерство завершилося в 2022 році й не проіснувало достатньо довго, щоб ми могли побачити, як все обернеться.

Співпраця є ключем до рекламних кросівок

Ми повторимо, що не всі види співпраці варті перевороту, але спільноти зазвичай варті тих грошей, які ви в них інвестуєте .

Коли популярний бренд співпрацює з таким же крутим брендом, результатом є дуже розкручені кросівки! І ось як інший доступний бренд може дати нам гарячу пару стусанів. Яскравими прикладами цього є Fear of God x Vans Era 95 DX Marshmallow.

Він продавався за 90 доларів, а зараз перепродається в середньому за 1200 доларів !

нший — Off-White x Chuck 70 Hi «The Ten», який продавався за 130 доларів і продається приблизно за 1800 доларів .

Звичайно, це було пов’язано зі співвідношенням між ексклюзивністю та вартістю. Згадані удари були досить рідкісними!

Хороша підтримка творить чудеса!

Вибір правильного спортсмена має вирішальне значення для маркетингової гри.

Підтримка Йорданії є живим доказом цього. Пам'ятаєте час, коли Майкл Джордан не хотів підписувати контракт з Nike?

Converse, як найкращий на той час виробник баскетбольного взуття, не бачив багато в новачках. MJ хотів підписати контракт з Adidas, але вони не могли виробляти баскетбольне взуття, тому відмовилися від пропозиції

 Однак Nike була готова підписати угоду, і завдяки Мамі Джордан вони це зробили!

 

Останнє, що ви повинні знати про розкручені кросівки!

Розкручені кросівки — це не просто побічний продукт процесу дизайну.

Незважаючи на те, що дизайн відіграє важливу роль, це не завжди те, що робить або порушує випуск.

Насправді, потворні удари все ще можуть коштувати багато грошей, якщо бренд грає в гру правильно.

І іноді ажіотаж щодо кросівок залежить від багатьох факторів, які навіть ці бренди не можуть контролювати. Інакше ми б не вели всю цю дискусію, чи не так?