Stüssy – Витоки

Наша історія починається на початку 1980-х років у Лагуна-Біч, Каліфорнія, яка славиться своєю спільнотою серферів. Саме тут Шон Стюссі почав виготовляти дошки для серфінгу ручної роботи, на яких він розмістив свій тепер уже відомий підпис. Але в 1984 році Стюссі об’єднався з Френком Сінатрою-молодшим (не пов’язаним із Френком Сінатрою) і офіційно запустив сьогоднішній бренд. Швидка перемотка вперед у 90-ті роки, і Stüssy став гучним іменем із флагманським магазином у Нью-Йорку та розширенням Європи. Цікаво, що Джеймс Джеббіа з Supreme був менеджером Stüssy NYC. Після цього він заснував один із найбільш популярних брендів.

Чим відомий Штюссі?

Як ми вже згадували, Шон Стюссі починав з одягу для серфінгу, який був великим у Орандж Каунті, Каліфорнія. Проте, скейтборд і хіп-хоп сцена прийняли бренд. Це якось органічно спрацювало, тому що, як і серед серфінгу, скейтбординг і хіп-хоп все ще залишалися нішою. Іншими словами, не існувало справжнього «ринку», на який ці спільноти впливали так, як вони це роблять сьогодні

                                                                                                                     ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ       ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Коли Stüssy став популярним?

Незважаючи на те, що спільноти, про які ми згадали, існують уже так давно, вони стали популярними лише наприкінці 80-х і на початку 90-х років. І каталізаторами такого сплеску популярності стали такі бренди, як Stüssy! Звичайно, Nike Skateboarding та інші також зіграли свою роль, тому ми повинні віддати належне. Тож, якщо ви все ще запитуєте, що таке Stüssy, це одна з впливових сил, які зробили нішу новим мейнстрімом.

Витоки логотипу Stüssy

Оригінальний фірмовий логотип Stüssy спочатку походить від дошок для серфінгу ручної роботи Шона Stüssy. Він підписав своє ім’я на дошках маркером, і пізніше бренд залишився вірним OG. І це такий знаковий логотип, що це один із брендів, яким не довелося змінювати чи оновлювати свої логотипи. Говоримо про безчасність, чи не так? Тепер, крім підпису, часто можна підгледіти логотип з подвійною буквою S. Цей логотип в основному імітує логотип Chanel із двома S замість C. І що ж, Шону точно вдалося зробити ще один історичний логотип!

ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤ

Що таке міжнародне плем'я Стюсі?

Громада була в центрі Штюссі, і тому виникло Міжнародне плем’я Штюсі. Плем'я складалося з багатьох креативників з різних куточків світу, які не були відомими. Однак вони були досить відомі у своїх нішевих сферах. Ці люди збиралися разом, щоб відсвяткувати бренд, і в підсумку вони неодноразово з’являлися в його кампаніях.

Фактично, Штюссі, відомий своїми неспортивними університетськими куртками, виготовляв би спеціальні для племені! На цих куртках було вишито ім’я кожного. Іншими словами, члени IST були впливовими особами OG до того, як впливові люди з’явилися. І донині університетські куртки IST стають бестселерами.ㅤ

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ    ㅤㅤ

Як підходять речі Stüssy?

Речі Stüssy зазвичай відповідають розміру. Однак стиль суб’єктивний, і ви вирішуєте, чи хочете ви: звичайний чи оверсайз! Розміри Stüssy досить прості, і більшість речей Stüssy доступні в розмірах від XS до XXL. Однак брендові топи могли сісти після пари прань. Отже, якщо ви хочете бути в безпеці, ми рекомендуємо вам збільшити розмір.

Як ви можете визначити, що речі Stüssy справжні – законна перевірка

Перше, на що ви повинні звернути увагу, - це теги на своїх речах. Усі вони повинні мати однаковий логотип і шрифти, які відповідають року виробництва та епосі бренду. Крім того, ви можете визначити, наскільки автентичний ваш товар, виходячи з місця виробництва. Наприклад, вінтажні вироби Stüssy були зроблені в США. Однак після 1990 року предмети могли надходити з іншої країни.