Сьогодні ми згадаємо про класичні кросівки міжнародного зразка. Не кожен день силует живе понад 40 років, не кажучи вже про процвітання стільки. Цей огляд історії Nike Air Force 1 розповість вам, як цей силует досяг такого рівня популярності. Отже, чи готові ви дізнатися, чому ваша улюблена пара стукачів – ваша улюблена пара стукачів? Давайте дізнаємося про це та багато іншого за допомогою цього веселого підсумку
Nike Air Force 1 – статистика
Перш ніж ми перейдемо до захоплюючої історії Nike Air Force 1, ми дамо вам короткий виклад статистики силуету. По-перше, Nike випустила AF1 ще в 1982 році, і це було непросто! Це було перше баскетбольне взуття з повітряною амортизацією. І якщо ви щось знаєте про кросівки, тоді ви знаєте, якою великою справою це було тоді. Сьогодні існує понад 5000 кольорів та ітерацій AF1. Кінда пояснює, чому річна кількість проданих пар становить приблизно 10 мільйонів. О, і силует приносить близько 800 мільйонів доларів на рік для Swoosh!
Історія Nike Air Force 1 крізь роки
1982 – 1983 роки
Йде 1982 рік, і Nike намагається вирватися на територію баскетболу та зробити собі ім’я. Майкла Джордана, який би змінив курс індустрії, ще не було. Однак Брюс Кілгор був там, і він, безсумнівно, увійшов в історію ще до того, як спадщина Джордану покотилася. Так чи інакше, в 1982 році з'явилися кросівки з високим верхом. А в 1983 році Nike представила низький верх разом із загальним випуском Air Force 1.
1984 рік
У маркетинговій кампанії взяли участь 6 культових зірок НБА тієї епохи: Майкл Купер, Мозес Мелоун, Келвін Натт, Джамал Вілкс, Боббі Джонс і Майкл Томпсон. А оригінальні кольори, які доречно називають «Оригінальна шістка», відображали відповідний колір команди кожного гравця на AF1. Однак у 1984 році Nike збирався припинити силует. І це було б, якби не три магазини кросівок у Балтіморі: Charley Rudo, Cinderella Shoes і Downtown Locker Room. Вони звернулися до Nike і замовили спеціальні кольори для продажу в магазинах. І, можливо, так почалася співпраця та регіональні релізи. Хто б міг подумати, що щось настільки мейнстрімне, як це, колись було новаторським кроком? Так чи інакше, цей крок призвів до крапель «Колір місяця», які повернули Air Force 1 на карту кросівок завдяки 3 Amigos! О, і Nike ненадовго припинив силует, а потім знову представив його, це стало першим взуттям, яке було ретро. Хоча це не той рік, коли індустрія вибухнула, це рік, коли AF1 і хіп-хоп зустрілися. як? E-Z Rock носив удари на обкладинці свого альбому It Takes Two
За межами історії Nike Air Force 1
До початку 2000-х це були американські гірки для силуету. Однак після того, як Air Force 1 закріпили свій статус у промисловості та культурі, решта стало історією. У 2010 році Nike почав експериментувати з новими матеріалами для верху, такими як трикотаж, лакована шкіра, полотно тощо. І добре, коли силует популярний, ви не можете його сильно зіпсувати.
У 2017 році Swoosh відсвяткував 35-річчя силуету колекцією AF-100. Ця колекція включала п’ять спільних проектів «біле по білому» з Доном Сі, Тревісом Скоттом, Віргілієм Абло, ACRONYM і Roc-A-Fella. Але це був не останній раз, коли ми бачили чудову співпрацю. Завдяки своїй універсальності історія Nike Air Force 1 багата співпрацею від брендів вуличного одягу до люксових брендів!
Сьогодні, у 2023 році, індустрія кросівок все ще так само закохана в силует, як і 30 чи 40 років тому. І найкрутіше в цьому те, що для того, щоб стати популярним, навіть не потрібні рекламні кампанії. Це просто так.